Re: Windows 95 - moja uwaga

Autor: Robert A. Poplawski (arpert_at_ias.wat.waw.pl)
Data: Sat 20 Apr 1996 - 11:29:20 MET DST

KORZONEK_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl (Marcin Korzonek) wrote:

>Witam.
[ciach]
>sytuacji kiedy sprzet zaczal ladnie pracowac. Intryguja mnie jednak
>dwie kwestie:
>1. dlaczego Optimus nie zainstalowal sterownikow do karty
Bo ze sterownikiem VGA 16 kolorow win na pewno wystartuje :-)

>2. dlaczego Windows 95 wylaczylo CD-ROM?
Win nie potrzebuje mscdex'a, ma go "w srodku".
Jedynie, kiedy restartujesz komputer w trybie MS-DOS uruchamiany jest mscdex
(w kat glownym win powinien byc plik dosstart.bat (lub o podobnej nazwie *.bat)
 tam jest uruchamiany mscdex)
[ciach]
>Pozdrawiam
Czesc.