Re: ftp do: www Windows NT FTP Server

Autor: Robert A. Poplawski (arpert_at_ias.wat.waw.pl)
Data: Sat 20 Apr 1996 - 11:33:48 MET DST

Konrad Wnek <konrad_at_argo.hist.uj.edu.pl> wrote:

>Szymon Matuszewski wrote:
[ciach]

>Hm, mnie tez nie wpuscili moze jest za duzo uzytkownikow lub faktycznie nie wpuszczaja ludzi spoza USA.

Powodem takiego zachowania ftp servera w WinNT jest niewlasciwe jego ustawienie.
Administrator uruchomil server, ale nie udostepnil zadnego katalogu, do zapisu
lub odczytu. Efektem jest wlasnie takie zachowanie sie servera.
  Robert.
ps. przy okazji sprawdzilem http://www.jumbo.com - chodzi.

 e-mail:
 arpert_at_ias.wat.waw.pl