Re: Windows 95 - moja uwaga

Autor: Wlodzimierz Macewicz (W.Macewicz_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Sat 20 Apr 1996 - 18:03:05 MET DST

KORZONEK_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl (Marcin Korzonek) napisal:

>5I juz na sam koniec tego przydlugiego postingu: Windows 95 jest
>5reklamowany jako system prosty w obsludze, ale zapomniano tu, ze
>5nadopiekunczosc tez moze byc wada. Zastanawialem sie wczesniej na
>5zainstalowaniem nowych Windowsow (glownie ze wzgledu na nowy
>5interfejs, bo z moich doswiadczen wynika ze na kombinacji Win 3.11+
>5Win 32s chodzi znaczna ilosc programow shareware dla Win 95 lub NT
>5a na Microsoft Office 95 czy Corel Draw 6 niespecjalnie mi zalezy), ale
>5po tych doswiadczeniach doszedlem do wniosku, ze nie wpuszcze
>5tego _systemu operacyjnego_ na moj dysk twardy.

Dodam swoje 3 grosze. Otoz strategia plag & play moze sprawdzic sie jezeli jest
kilku producentow sprzetu robiacych wg wspolnych zasad, a nie wtedy kiedy jest
ich dowolna liczba. Faceci z MS wylali dziecko z kapiela. W typowych
przypadkach (ale co to jest typowy przypadek i ile ich jest??) jest nie zle,
ale dowolny element rozny od przewidywanego powoduje ciekawe efekty. Mialem
podobny przypadek z karta sieciowa, kiedy ten madrala przy zmianach w jakims
elemencie instalacji wstawial mi swoje drivery do karty sieciowej, modyfikujac
mi config.sys i autoexec.bat i po ponownym starcie wszystko stawalo i tak pare
razy. Przy tym kompletny brak dokumentacji co gdzie lezy i co od czego zalezy.

Kupilem MS-Office for 95 i w Wordzie jest rozwalony plik spella do
jez. polskiego, zbior jest; w tym miejscu co potrzeba; ale przy probie
sprawdzenia pisowni krzyczy ze nie ma stosownego pliku (mspp_pl.lex). zajzalem
do srodka i sa tam smieci (porownalem z analogicznym zbiorem dla jez.
angielskiego). Zglosilem sprawe do M$, zobaczymy co z tego wyjdzie.

WM

| Wlodzimierz Macewicz     Institute of Automatic  Control  /##/ /#####|
| W.Macewicz_at_ia.pw.edu.pl  Warsaw University of Technology /##/ /##/|##|
| tel. 6607699             Nowowiejska 15/19              /##/ /##/ |##|
| fax. 253719              00-665 Warsaw,                /##/ /####>|##|
| tlx. 813 307 pw pl       POLAND                       /##/ /##/   |##|