RE: Disk boot failed ... :(

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 19 Apr 1996 - 05:45:37 MET DST

> Czesc. Mam problem. Wlaczam komputer, wypisuje mi cos takiego:
> "DISK BOOT FAILED" i prosi o wlozenie dyskietki systemowej ...
> Jesli zresetuje w tym momencie, to normalnie znajduje system
> na dysku i laduje go. Tak jest za kazdym razem przy zalaczaniu
> sprzetu. Moze ktos mial podobny problem i go rozwiazal???
> Ewentualnie wie co z tym zrobic?
> Dodam, ze z poprzednim dyskiem (wymiana, bad sectory) nie bylo
> takich problemow. Mam P133 i dysk 1,6G + 730Mb oba Caviary.

Jesli sledzisz te liste to powinnas juz znac przyczyne i rozwiazanie
tego problemu.
Zanim dysk sie rozkreci juz system chce z niego startowac, ale dysk
jest niegotowy wiec BIOS chce dyskietke.
Ustaw w BIOSie opcje testowania calej pamieci RAM a nie przyspieszonego.
Wtedy BIOS wiecej czasu zuzyje na test RAM w tym czasie dysk sie rozkreci
i spokojnie znajdzie system.