Re: Win95 & Linux

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 19 Apr 1996 - 05:49:54 MET DST

: Czy istnieje jakis program ktory wycial okolo 200Mb jako druga partycja???

> Cyprian> Nie wiem jak z Win95, ale dla czystego dosu jest program
> Cyprian> ktory sie nazywa fips i wycina takie partycje. Nie
> Cyprian> uzywalem go i nie wiem dokladnie jak dziala i czy bedzie
> Cyprian> chodzil w Win.
>
> Moim skromnym zdaniem najlepszym programem do wycinania partycji
> jest fdisk.

 Jan Rychter chyba nie zrozumial problemu. Chodzi o wyciecie z istniejacej
partycji bez utraty juz tam zapisanych danych pewnego fragmentu i zrobienie
nowego dysku logicznego.

FDISK NIE POTRAFI TAKIEJ RZECZY ZROBIC !!!

> Jezeli chodzi o partycje Win95, szczegolnie dobrze wycina je fdisk
> Linuxowy (nie lubi ich). Od biedy moze byc ten od OS/2.
 To jest oczywiscie zart

rjz