Re: Disk boot failed ... :(

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 19 Apr 1996 - 10:46:22 MET DST

Jola Marcinczyk (jola_at_infeco.pb.bialystok.pl) wrote:

> Czesc. Mam problem. Wlaczam komputer, wypisuje mi cos takiego:
> "DISK BOOT FAILED" i prosi o wlozenie dyskietki systemowej ...

Tak jak napisano juz - masz ustawiony w BIOSie za krotki czas
oczekiwania na rozkrecenie sie dysku - i w zwiazku z tym proba
odczytu nastepuje za wczesnie (znajdziesz to bez
problemu i po prostu ustaw na wiecej niz np. 2 sek., bo dysk musi miec
troche czasu, zeby zaczac wirowac z ta predkoscia > 5000 obr/min) :)

WP.