Re: GigaByte i chipset

Autor: Lukasz Bienkowski (udbienko_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 18 Apr 1996 - 17:00:43 MET DST

Piotr Goral (pgoral_at_koala) wrote:
> Hi

> Ktos mi napisal, ze GigaByte ma chipset SIS lub UMC - na stronie
> Gigabyte (http://www.giga-byte.com/) nic nie pisze na ten temat - a z kolej
> ktos inny mi chce sprzedac GigaByte na ktorego kosciach chipsetu pisze ALi
> - moze mi ktos troche rozjasni informacje?

Moj oryginalny GA-486 ma chipset UMC UM8881F/UM8886AF (na stronie WWW jest
opis plyt i z tego co widzialem wszedzie jest UMC). Moze ta druga tylko

> aha i czy wszystkie GigaByte maja tylko 128 kB cache? aha
> i nie wiem czy ta jest programowo upgadeowalna (czy ma BIOS w Flash ROM)
> - jak sie moge dowiedziec - czy byly plyty GigaByte bez Flash ROMu ?

Cache'u to one maja 256 (rozszerzalne do 1M), choc plyta ma ustawienie na
128KB, nie spotkalem takiej... 128KB ma Flash EPROM - wczoral ladowalem :-)
Czy byly bez - nie widzialem, na stronie WWW pisza tylko, ze jest...

--
Lukasz Bienkowski (udbienko_at_cyf-kr.edu.pl, lbienk_at_vela.filg.uj.edu.pl)