Re: GigaByte i chipset

Autor: stud (nowicki_at_vav.ii.uj.edu.pl)
Data: Thu 18 Apr 1996 - 17:49:39 MET DST

Piotr Goral (pgoral_at_koala) wrote:
: Ktos mi napisal, ze GigaByte ma chipset SIS lub UMC - na stronie
: Gigabyte (http://www.giga-byte.com/) nic nie pisze na ten temat - a z kolej
: ktos inny mi chce sprzedac GigaByte na ktorego kosciach chipsetu pisze ALi
: - moze mi ktos troche rozjasni informacje?

Sa dwia typy plyt GigaByte do 486. Starszy typ jest na UMC (nota bene
ten sam chipset co na Shuttle) - ma on w nazwie 486. Zaleznie od wersji
chipsetu UMC ma on mode 4 lub tylko 3. Nowszy typ jest na ALI i ma mode 4.

: aha i czy wszystkie GigaByte maja tylko 128 kB cache? aha
: i nie wiem czy ta jest programowo upgadeowalna (czy ma BIOS w Flash ROM)
: - jak sie moge dowiedziec - czy byly plyty GigaByte bez Flash ROMu ?

Wszystkie plyty ktore widzialem mialy 256KB cache. Wszystkie maja tez
Flash ROM.

czesc.

--
Janusz Nowicki