Re: Pytanka o linuxie

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 12 Apr 1996 - 09:12:17 MET DST

Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl) wrote:
: Mam pare pytanek dotyczacych linuxa.
: Jakie ma on wymagania i jaki jest sens jego instalowania. Do czego on w
: ogole sluzy. Jestem lamerem w tej dziedzinie wiec zadaje takie moze
: glupie pytanka ale po prostu nie wiem. Po co sie go instaluje na
: prywatnych pecetach ? Mam faxmodem i nie wiem czy moze mi sie do czegos
: linux przydac. Czy on dziala tak jak system unixa ?

Wymagania:
        http://sunsite.icm.edu.pl/pub/Linux/Documentation/HOWTO/
                     Installation-HOWTO.html (Rozdzial Hardware Requirements)
Linux-faq (gdzie dowiesz sie podstawowych rzeczy o Linuxie i byc moze o
sensie jego instalacji)
                http://www.cl.cam.ac.uk/users/iwj10/linux-faq/

--
                                                              Marcin Debowski