Re: ODP: ODP: Nowy GUS P&P - ktos juz mial z nim do czynienia?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Wed 17 Apr 1996 - 21:31:15 MET DST

Andrzej Przygodzki wrote:

> Takiej kaszy narobil program pod WIN95 zwany MICROSOFT INTERNET EXPLORER 2.0
> A tak przy okazji to moze ktos by mi powiedzial jak pozbyc sie tego.

Bardzo prosto. Jezeli jeszcze nie dojrzales do tego, zeby wyrzucic W95,
a ten nowy cud techniki Malego Miekkiego Billa obsluguje jakims cudem
tryb FTP, to zciagnij sobie 32-bitowa Net-Szkape.
Aha, kolega mi napisal, ze wlasnie instaluje sobie Microsoft Exchange.
To byl ostatni list, jaki od niego dostalem... :-)))

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl