Re: POMOCY : Czyli pytanie o karty graficzne

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 17 Apr 1996 - 11:50:42 MET DST

_- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL) wrote:
: Czesc
: Nosze sie z zamiarem kupienia karty graficznej na PCI i mam duzy
: problem z wyborem konkretnego modelu. Interesuje mnie karta firmowa
: (nie jakis tam No Name z S3) w cenie brutto do 600 PLN z 2 MB pamieci
: (ilosc kolorow), dobrymi parametrami i w miare wysokimi
: czestotliwosciami odswiezania.
: Na oku mam Miro 20 SD za 560 PLN, ale interesowal mnie takze Hercules
: Terminator, choc wolalbym, zeby to nie bylo S3 Trio (chyba, ze Trio
: 64V+) ani Cirrus Logic.
: Moze Elsa ?

: Jesli ktos moglby cos doradzic to bede bardzo wdzieczny za szybka i
: konkretna (za i przeciw) odpowiedz, gdyz chcialbym w koncu zlozyc
: sobie komputer.

Jesli chodzi o karty ponizej 600 PLN (co za cho****y skrot to PLN) , to szczerzepolecam karte SPEA MIRAGE P-64V lub P-64V Turbo - jest extra, i do tego ma 2 MB DRAM-u, wspomaganie AVI (naprawde dziala - wyrazna roznica), i po prostu jest szybka (Wintach: Overall 189 z hakiem na P-100). Ma procesor S3-868 - jak na moj gust, najlepszy po 968. Aha, sterowniki - przynajmniej w moim przypadku - byly tylko na CD-ROMie, ale mozna je sobie sciagnac ...

No to chyba wszystko, co mialem do powiedzenia ... czesc !

(Przepraszam za koszmarna redakcje, ale dawno nie uzywalem vi ...)

Jacek Osiecki.