ODP: ODP: Nowy GUS P&P - ktos juz mial z nim do czynienia?

Autor: Andrzej Przygodzki (andrzejp_at_complex.complex.com.pl)
Data: Mon 15 Apr 1996 - 16:05:13 MET DST

  Sluchaj, juz inni nakrzyczeli na Ciebie za dolaczanie takiej kaszy
w postingu, wiec ja nie bede. Powiedz mi jednak co to za koszmarny
newsreader lub program pocztowy to robi ? (bede wiedzial co ludziom
odradzac). Podejrzewam ze to jakis nowy horror Microsoft...

pozdrawiam,
jwr
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl

Takiej kaszy narobil program pod WIN95 zwany MICROSOFT INTERNET EXPLORER 2.0
A tak przy okazji to moze ktos by mi powiedzial jak pozbyc sie tego.

pozdrawiam

Andrzej Przygodzki
andrzejp_at_complex.complex.com.pl