Re: ODP: ODP: Nowy GUS P&P - ktos juz mial z nim do czynienia?

Autor: Piotr Semrau (szperacz_at_chem.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Thu 18 Apr 1996 - 14:04:18 MET DST

At 12:12 15-04-96 +0200, you wrote:

> Sluchaj, juz inni nakrzyczeli na Ciebie za dolaczanie takiej kaszy
>w postingu, wiec ja nie bede. Powiedz mi jednak co to za koszmarny
>newsreader lub program pocztowy to robi ? (bede wiedzial co ludziom
>odradzac). Podejrzewam ze to jakis nowy horror Microsoft...
>
>pozdrawiam,
>jwr
>___________
>Jan Rychter
>jwr_at_icm.edu.pl
>
>Takiej kaszy narobil program pod WIN95 zwany MICROSOFT INTERNET EXPLORER 2.0
> [...]
Za kazdym razem gdy wysylasz list ja dostaje twoj list w dwoch wersjach : jako normalny i jako dolaczony dokument(uzywam Eudory). Mam prosbe : zmien program. Piotr Semrau
ACADEMY OF TECHNOLOGY AND AGRICULTURE
FACULTY OF CHEMICAL TECHNOLOGY AND ENGINEERING
Adress: ul. Seminaryjna 3, 85-326 Bydgoszcz Poland
student IV roku
e-mail: szperacz_at_chem.atr.bydgoszcz.pl
Phone (private) : (48 052) 444-741