Re: Plyty glowne 486, P5

Autor: Lukasz Bienkowski (udbienko_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 16 Apr 1996 - 14:50:25 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

> Rowniez i ja specjalnie nie narzekam. Chodzi rzeczywiscie niezle.
> Padla mi co prawda raz (porty szeregowe i rownolegly przestaly dzialac),
> ale poniewaz servis wymienil mi ja w ciagu 4ech godzin (na gwarancji)
> wiec specjalniym klopotem to nie bylo, tym bardziej ze wraz z nowa dostalem
> rowniez nowego BIOSa.

Nowy BIOS faktycznie jest super (choc nie ma takiego swietnego
automatycznego rozpoznawania dyskow jak moj GigaByte :-)
Wszystkim szczesliwym (a nieszczesliwym tym bardziej) polecam Unofficial
Shuttle HOT-433 Home Page http://router.patch.net/~gtolar/shuttle
Jest tam m.in. mnostwo informacji jak na Shuttle'u uzywac AMD 133MHz
(nawet na 160MHz), a takze upgrade'y do Biosa

--
Lukasz Bienkowski (udbienko_at_cyf-kr.edu.pl, lbienk_at_vela.filg.uj.edu.pl)