Re: Plyty glowne 486, P5

Autor: Piotr Goral (pgoral_at_neutron)
Data: Tue 16 Apr 1996 - 14:15:32 MET DST

Hej! widzialem dobra opinie o shuttle - nie wiem - ja mam jak najgorsza
o shuttle ale p5 a nie 486 - tzn. z shuttle p5 padlo plyt okolo 30-40%
pzry czym niektore z nich padly nie w ten sposob, ze definitywnie nie
dzialaly ale w ten sposob, ze gdzies cos tam nie tak chodzilo - a ja
nie lubie jak cos zle dziala - tymbardziej ze na niektorych nie chcialy przez to
chodzic niektore programy - a ile jest takich ktore zostaly kupione i
niezwrocone bo klient mysli, ze tak musi byc??? - a co do serwisu
to jak zauwazylem wszystkie firmy majace w miare dobry kontakt wymieniaja
bez problemow shuttle - bo czesto padaja - wiele nawet od reki...

: Piotr Goral
: Emil: pgoral_at_elka.pw.edu.pl