Re: Plyty glowne 486, P5

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 15 Apr 1996 - 20:48:06 MET DST

On Mon, 15 Apr 1996 15:10:22 +0200 you wrote:

>Widzialem na oczy kilka Shuttli HOT-433, wiekszosc chodzi jak burza, w
>jednym przypadku pomog upgrade BIOSu - byl tu kiedys na tej liscie adres.

Rowniez i ja specjalnie nie narzekam. Chodzi rzeczywiscie niezle.
Padla mi co prawda raz (porty szeregowe i rownolegly przestaly dzialac),
ale poniewaz servis wymienil mi ja w ciagu 4ech godzin (na gwarancji)
wiec specjalniym klopotem to nie bylo, tym bardziej ze wraz z nowa dostalem
rowniez nowego BIOSa.

Grego