Re: Znowu o netiquette [Bylo: Glossary inaczej [WP]]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 14 Apr 1996 - 09:27:55 MET DST

On Sat, 13 Apr 1996 14:39:50 +0200 MACiAS wrote:

>Wniosek. Tekst mial 4.5 kilo, wiec nie protestowales?
>
>A tak juz mniej zgryzliwie. Wiem co to netykieta i staram sie jej
>przestrzegac, ale wybacz -- posylanie na liste usprawnien mogacych ulatwic
>zycie ludziom nazywasz smieceniem?!
>I co z tego, ze kilku? A ilu ludziom przydal sie Twoj posting, he?

1. 5kB otwartym tekstem to nie 20kb enkodowane
2. Jest pewna delikatna roznica "ogolnosci" miedzy artykulem n/t
   OpenDOC versus OLE (moze najwazniejsze technologie lat 90tych)
   a makrem do WordPerfecta
3. Przy ocenie jakiegokolwiek dzialania nalezy brac pod uwage: "a gdyby
   tak wszyscy" ???? Sprobujmy wiec:
   a) Pytanie: a gdyby tak wszyscy zaczeli posylac na liste PECET
      ciekawe artykuly n/t istotnych technologii soft- i hard-wareowych?
      Odpowiedz: Wszyscy mielibysmy sie okazje duzo nauczyc
   b) Pytanie: a gdyby tak wszyscy zaczeli wysylac na liste PECET
      kazde macro do WordPerfect'a, Word'a, Excel'a, 1-2-3, QuattroPro,
      kazdy batch do DOSa, kazda malenka procedurke w VisualBasicu,
      jaka udalo im sie (ewidentnie w ciezkim trudzie) napisac,
      tylko dlatego ze wydaje im sie iz kilku osobom moglaby byc uzyteczna?
      Odpowiedz: PECET zamienilby sie w kompletny smietnik.

>Oprocz netykiety, sprawnego oblugiwania elma czy innego readera warto sie
>jeszcze nauczyc przyznawac do bledu. Ale cos mi sie widzi, ze za duzo wymagam.

Nie mam potrzeby zdobywania takiej umiejetnosci
poniewaz nigdy nie popelniam bledow

Grego

P.S. To ostatnie, to byla oczywiscie zartobliwa prowokacja.
     Musialem dolaczyc to wyjasnienie gdyz zakladajac umiejetnosc
     domyslenia sie powyzszego - cos mi sie widzi ze za duzo bym wymagal.