Re: Znowu o netiquette [Bylo: Glossary inaczej [WP]]

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Sun 14 Apr 1996 - 14:51:15 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

Hej,

: 1. 5kB otwartym tekstem to nie 20kb enkodowane

Sure. Enkodowane zajmuje wiecej miejsca, nie?

: 2. Jest pewna delikatna roznica "ogolnosci" miedzy artykulem n/t
: OpenDOC versus OLE (moze najwazniejsze technologie lat 90tych)
: a makrem do WordPerfecta

Jest. Miedzy gruszka a ziemniakiem tez. Czy to swiadczy o wyzszosci jednego
nad drugim.

: 3. Przy ocenie jakiegokolwiek dzialania nalezy brac pod uwage: "a gdyby
: tak wszyscy" [zaczeli posylac]
: a) [teksty nt nowych technologii]
: b) [wlasne programiki]

Nie uwazam, zeby jedno albo drugie bylo lepsze. Chodzi o uzytecznosc danej
informacji. Co z tego, ze posle na peceta jakas informacje 100KB OTWARTYM
TEKSTEM nt tunelowania elektronow w niskich temperaturach w jakims nowo
wytworzonym krysztale, skoro bedzie to info tylko i wylacznie do odlozenia
na polke.
Staram sie posylac te informacje, ktore moga ulatwic zycie ludziom. A w tym
konkretnym przypadku zdecydowalem sie poslac to na liste, a nie ftpa, gdyz
uwazam, ze ftp to swojego rodzaju archiwum rzeczy JUZ dobrych. A moje makro
jest zaledwie DOBRYM poczatkiem. Ale JUZ ulatwia zycie.

: Nie mam potrzeby zdobywania takiej umiejetnosci [przyznawania sie do
: bledow]
: poniewaz nigdy nie popelniam bledow
:
: P.S. To ostatnie, to byla oczywiscie zartobliwa prowokacja.
: Musialem dolaczyc to wyjasnienie gdyz zakladajac umiejetnosc
: domyslenia sie powyzszego - cos mi sie widzi ze za duzo bym wymagal.

Braki w logicznym formulowaniu zdan? No to jeszcze jedna rzecz do nauczenia
sie.

milego dnia zycze
hej

--