Re: jak zrobic wiecej niz 4 partycje?

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 13 Apr 1996 - 07:01:09 MET DST

>A jesli naprawde potrzebujesz wiecej niz czterech partycji tzw.
>primary to nawet daloby sie cos takiego napisac, coby mialo gdzies
>zapisane info o wszystkich partycjach i podczas bootowania pytaloby
>sie ktore wrzucic do tablicy partycji, tylko kto to napisze?

Chyba nie ma potrzeby. Mam na swoim Caviarku 1.6 dwie partycje: DOS
i W95. Obie sa primary, ale tylko jedna moze byc bootable. Na co
dzien pracuje w DOSie, a zeby wejsc do Win, uruchamiam programik,
ktory ustawia: pierwsza partycja nie bootable, a druga tak. Zapisuje,
restart i jest w W95. Autoexec w W95 ma z kolei COMa takiego:
pierwsza bootable, druga nie, wtedy startuje sie DOS i W95 jest
na dysku D:. Sluze ww. programikami, choc to samo robi FDISK
(set active partition).

Michal

--
 Michal Rok   "gravity is for loosers"