Re: Wydruk lustrzany pod WinWordem 6.0

Autor: Jacek Uminski (jaceku_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 13 Apr 1996 - 09:59:37 MET DST

Pawel Gluszynski wrote:

> A probowales ustawic ten driver? Chyba nie. W opcji "Zaawansowane/Advanced"
> jest okienko do zaznaczenia - "odbicie lustrzane/mirror"... i po zawodach.

Nie we wszystkich nowych drukarkach HP jest porzadny driver postscriptowy.
Nie tak dawno kupilem HP 4M+ i okazalo sie, ze wsadzili zamiast drivera
jakiegos strasznego buraka, ktory nie tylko nie umozliwial zrobienia
mirrora czy negatywu, ale przy wydruku jedna strona zajmowala mu ok.
300 kB (o braku polskich znakow nie wspomne). Uzylem wiec starego
pocziwego postscript.drv i nie mam problemow (jest w kazdym windoze).

Co do robienia mirroru - gdzies widzialem programik, ktory z pliku
PCL-owego potrafil zrobic mirror. Jesli ktos bylby zainteresowany, to moge
poszukac.

--
Pozdrawiam,
Jacek Uminski