Re: dysk(i) connera - problem(y)

Autor: bieniek_at_zr.ita.pwr.wroc.pl
Data: Fri 12 Apr 1996 - 11:11:26 MET DST

In article <2D5FAA56EBF_at_soi.riviera.pw.edu.pl>, IBREJER_at_soi.riviera.pw.edu.pl (Ireneusz Brejer) says:

> witam!!!
>
> problemik tyczy dysku conner 240 Mb. (typ CP 30354 H)
>
> dysk ow byl prawdopodobnie juz kiedys foramtowany niskopoziomowo poniewaz byly
> z nim problemy. pozniej jakis czas chodzil jako tako, zdarzaly sie dosyc
> czesto
> bad sectory. od pewnego czasu nie moge jednak go zapelnic danymi do konca.
> przy okolo 60-70 mb wolnego miejsca nastepuje blad na dysku i daelj nie chce
> zapisac. sprawdzalem ndd z nortona utilitesa - nic nie wykrywa
> sprobowalem go w koncu sformatowac niskopoziomowo. i tutaj klops. przy ktoryms
> [...]

Hej,
Tak jak prosiles, nie bede moralizowal, ze low lewel format itp...
Sproboj przepuscic Calibrate z NU 8.0
czy przypadkiem CP30354 nie jest dyskiem 340Mb?
C do zworkologii, to moge podeslac Ci EZ, gdzie jest opisana zworkologia Connerow
(ale to juz na prywatny adres)
Pozdrowionka
Pawel B