Re: Win95 & Linux

Autor: Radoslaw Grabiec (grabiec_at_hydra.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 12 Apr 1996 - 11:55:23 MET DST

In article <316D8040.1B2A_at_snack.p.lodz.pl> you wrote:
: Radoslaw Grabiec wrote:
: > Mam pytanko czy, jest ktos, kto instalowal Linuxa na komputerze z Win95
: > Pytam bo mam Win95 i chcialbym zainstalowac Linuxa ale nie wiem jak
: > zareaguje HDD na probe utworzenia nowej partycji (czy mu Win95 nie bedzie za
: > bardzo w tym przeszkadzal)

: Czesc!
: Ja to zrobilem i ine bylo problemu. Tzn. przed zainstalowaniem Win95 mialem juz
: utworzona parytcje extended. Na niej juz mozna troche pomieszac.Linux ma swojego Boot
: menagera -Lilo i z niego mozna wybierac partycje startowe.
: Pozdrowienia -Tomek

Tyle ze ja mam jedna dluga partycja (dysk 425Mb) i juz zainstalowane Win95.
Czy istnieje jakis program ktory wycial okolo 200Mb jako druga partycja???

Radek

email : grabiec_at_hydra.mimuw.edu.pl