Re: dysk(i) connera - problem(y)

Autor: Ireneusz Brejer (IBREJER_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Fri 12 Apr 1996 - 13:04:30 MET DST

> Hej,
> Tak jak prosiles, nie bede moralizowal, ze low lewel format itp...
> Sproboj przepuscic Calibrate z NU 8.0
> czy przypadkiem CP30354 nie jest dyskiem 340Mb?
> C do zworkologii, to moge podeslac Ci EZ, gdzie jest opisana zworkologia Connerow
> (ale to juz na prywatny adres)
> Pozdrowionka
> Pawel B

Nie (pomylka przy wpisywaniu) to jest 254 (zamiast 3 - 2 powinna byc)
Calibrate nic nie daje (zapuscilem go na cala noc i pol dnia) wiec
pewnie nic sie nie da zrobic.
A co do zworek do tez mam EZ i to nie dziala...
Jak podlaczam dwa connery (te 254) to wszystko idzie fizycznie ok tyle ze
monitor za kazdym razem po wlaczeniu zmienia barwy (caly ekran - nic nie
widac) a to raz zielony a to raz niebieski czy np czerwony. Jak lacze connera
z caviarem nie ma problemow.

Pozdrowienia
Irek