dysk(i) connera - problem(y)

Autor: Ireneusz Brejer (IBREJER_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Thu 11 Apr 1996 - 22:01:00 MET DST

 witam!!!

 problemik tyczy dysku conner 240 Mb. (typ CP 30354 H)

 dysk ow byl prawdopodobnie juz kiedys foramtowany niskopoziomowo poniewaz byly
 z nim problemy. pozniej jakis czas chodzil jako tako, zdarzaly sie dosyc
 czesto
 bad sectory. od pewnego czasu nie moge jednak go zapelnic danymi do konca.
 przy okolo 60-70 mb wolnego miejsca nastepuje blad na dysku i daelj nie chce
 zapisac. sprawdzalem ndd z nortona utilitesa - nic nie wykrywa
 sprobowalem go w koncu sformatowac niskopoziomowo. i tutaj klops. przy ktoryms
 cylindrze napisal ze nie moze znalezc sektorze. no i dalej teraz mi chodzi ow
 dysk, z tym samym defektem wykorzystuje go w ilus tam procentach.
 dobrze chodziaz ze powyzej 50 % ;)

 no i jeszcze cos na dokladke
 moze ktos wie jak poloczyc dwa dyski connera (oba ten sam typ co u gory)
 chodzi mi o zworkologie. to co znalazlem na www connera nie dziala ;(

 mam nadzieje ze ktos mi cos sensownego doradzi
 (z gory dzieki)
 ira

 ps1. nie chce rad w stylu ze takich dyskow sie nie formatuje lub ze dysk do
 wyrzucenia (to slyszalem juz...)
 ps2.sorry !!! pierwszy raz bylo bez tytulu listu.