Re: dysk(i) connera - problem(y)

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 12 Apr 1996 - 00:37:11 MET DST

IBREJER_at_soi.riviera.pw.edu.pl (Ireneusz Brejer) wrote:

> witam!!!
>
> problemik tyczy dysku conner 240 Mb. (typ CP 30354 H)
>
> dysk ow byl prawdopodobnie juz kiedys foramtowany niskopoziomowo poniewaz byly
> z nim problemy. pozniej jakis czas chodzil jako tako, zdarzaly sie dosyc
> czesto
> bad sectory. od pewnego czasu nie moge jednak go zapelnic danymi do konca.
> przy okolo 60-70 mb wolnego miejsca nastepuje blad na dysku i daelj nie chce
> zapisac. sprawdzalem ndd z nortona utilitesa - nic nie wykrywa

Zrob test powolny, z opcja continius i wyjedz do babci po swieze mleczko :)
zdaza sie ze przy szybkim tescie nosnika nie wykrywa nic, a przy tym
powolnym wykrywa (przeszlo mi przez rece kilka takich dyskow).
formatowanie niskopoziomowe nic nie pomoze skoro do tej pory nie pomoglo.
jak jest na gwarancji, to oddaj.

> mam nadzieje ze ktos mi cos sensownego doradzi
> (z gory dzieki)
> ira
>
> ps1. nie chce rad w stylu ze takich dyskow sie nie formatuje lub ze dysk do
> wyrzucenia (to slyszalem juz...)
> ps2.sorry !!! pierwszy raz bylo bez tytulu listu.

on faktycznie jest do wyrzucenia :) ale jak musisz z niego korzystac
(bo po gwarancji) no coz. zapusc ten dlugi test zeby porzadnie pozaznaczal
wszystkie padniete sektory. na jakis czas (niestety) bedzie spokoj.