Re: RISC 21064 (OSF/1 a Linux...)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 30 Mar 1996 - 16:24:30 MET

On Sat, 30 Mar 1996 15:19:40 +0100 Zbigniew Zych wrote:

>Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:
>: No i stalo sie. Mamy kolejna 'wojne systemow' :-) Moim zdaniem --
>: zupelnie niepotrzebnie. Ale poniewaz Marian z taka niezbita pewnoscia
>: siebie wypowiada sady nt Linuxa...
>
>W zupelnosci sie z Jankiem zgadzam...
>Na dodatek doloze swoje:
>
> Jest taka firma w Polsce - b. duza, zajmuje sie wydawaniem najwiekszego
>dziennika w Polsce (ale nie powiem co i jak ;)
>co opiera poczte i DNS o Linuxy wlasnie...
>Siec stala w calej Polsce... Kilka drukarni, w W-wie, Krakowie, na Polnocy...
> [...]

Akurat przyklad wybrales nie najlepszy.
Mam przyjemnosc z ta firma, i liczby "padow" w ciagu ostatniego roku
nawet policzyc nie jestem w stanie. I to bynajmniej nie godzinnych.
Bynajmniej nie chce przez to powiedziec iz podwaza to wartosc Linuxa.
W tym przpadku pozwala jedynie wyrobic sobie zdanie o admin'ach.

Grego