Re: RISC 21064 (OSF/1 a Linux...)

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 30 Mar 1996 - 12:54:15 MET

Hej,

  Ja nie o systemach, tylko o super smiesznym fragmencie...

: Marian> Poza tym wazny jest serwis ... (...)
: Marian> jesli jestes posiadaczem komercyjnego
: Marian> systemu (...)
: Marian> bierzesz sluchawke dzwonisz gdzie trzeba i w
: Marian> krotkim czasie masz konkretna odpowiedz (...)

Aha, aha. Tak sie sklada, ze mam, moze i malo, 3 legalne produkty. OS2,
WordPerfecta i Watcoma C++. We wszystkich trzech support jest po prostu
zenujacy. BA! Z zarejestrowaniem sie sa problemy.
Jak ktos wierzy w bajki wypisywane w reklamach /w 48 godzin zjawiamy sie u
Ciebie/ to naprawde musi byc mocno naiwny.
Pomoc dla klienta zalezy od _konkretnej_ firmy, a to czy sprzedaje ona
komercyjne produkty, czy jest duza, czy mala, to akurat nie jest
wyznacznikiem jej rzetelnosci.

milych snow zycze ;-)
hej

--