Re: RISC 21064

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 30 Mar 1996 - 16:17:41 MET

On Sat, 30 Mar 1996 13:50:54 +0100 Krzysztof Halasa wrote:

>Marian Klekota (marian_at_amedec.amg.gda.pl) wrote:
>
>: Nie che mi sie pisac dalej ... uwazam ze porownywanie tych systemow nie ma
>: sensu ... Linux ustepuje pod kazdym wzgledem KAZDEMU komercyjnemu systemowi
>: ... no moze nie, jesli chodzi o cene to Linux jest tani :)
>
>Rozumiem ze nie pracowales NIGDY z Linuxem... lub z jakimkolwiek
>komercyjnym systemem. Bo chyba nikt kto pracowal z Linuxem i systemami
>komercyjnymi takiej tezy by nie wyglosil. Nie mowie ze Linux nie ma brakow
>- ale kazdy system je posiada.

Jezeli ktos twierdzi ze Linux ustepuje pod KAZDYM wzgledem KAZDEMU
komercyjnemu Unixowi, to napewno nie mial przyjemnosci poznac sie blizej
z SCO. Placz i zgrzytanie zebow. Chwilami wydaje sie ze Santa Cruz Operation
SPECJALNIE tak go zrobila, aby NIKT poza ich servisem nie mogl zrobic
doslownie NIC. (oczywiscie mowie o administrowaniu a nie o uzytkowaniu)

>: Administruje od 3 lat serwerami firmy Digital , na poczatku na DEC Station
>: 5000/240 z Ultrixem a nastepnie Alpha Server 2000 i chociaz Ultrix jest
>: gorszym systemem od OSF/1 to nawet Ultrixa nie zamienilbym na Linux'a.
>
>Rozumiem ze znasz Linuxa ze slyszenia.

chyba rzeczywiscie na to wyglada.
Mialem przyjemnosc popracowac pod Ultrixem na MicroVAX'ach.
Na pewno nie zamienilbym go z Linux'em.

Grego

P.S. Natomiast z komercyjnych Unixow - bez watpienia DEC i IBM robia
     dobra robote. Moj osobisty wybor pada na AIX.