Re: Linux, WARP & windoze [Bylo: Zniklo 300 MB ...]

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 29 Mar 1996 - 18:30:10 MET

Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:
: kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Krzysztof Foltman) wrote:
: >>Tak, tego mi brakuje w M$ Word, ale wlazlem miedzy kruki (przyjalem
: >>sie do pracy) to krakam jak i one (zachowuje lednolite srodowisko).
: >>Zreszta w tym co robie, nie mam zadnych problemow z M$ Word ;).

: >A co robisz ? Ogladasz ikonke M$ Word ? ;-)
: Nic wielkiego. Pisze listy, sprawozdania itp. Najabitniejsze zadanie
: to poprawki lub nowe rozdzialy instrukcji. Ale wtedy juz i rozmiar
: sluszny i wklejanie grafiki, kilka fontow, kilkanascie template'ow i
: styli, makra. Mysle, ze wiekszosc uzytkownikow nie potrzebuje wiecej.

I wlasnie o to chodzi. Word niezle robi to co potrzebuje (zadowala?)
wiekszosc uzytkownikow. A jak potrzeba cos wiecej, to juz nie Word...

J.