Re: Linux, WARP & windoze [Bylo: Zniklo 300 MB ...]

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sun 17 Mar 1996 - 18:08:50 MET

On 14 Mar 1996 02:26:45 +0100, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

> Dajcie spokoj. I ja linuxa kocham jak dziecie, i czesto na nim siedze,
>ale nigdy bym go nie radzil osobom dla ktorych komputer jest wylacznie
>narzedziem, czyli "userom". To system (jak kazdy Unix) dla profesjonistow
>lub hobbystow.
Oprawic w ramki. Szeczerosc to zaleta.

> Natomiast alternatywa PRAWDZIWA dla w95 jest oczywiscie WARP, ktory
>np. uzupelniony o DeskMan/2 lub inne rozszerzenia obiektowe oparte o SOM
>(jest ich troche, bo w OS/2 sie to da zrobic stosunkowo latwo dzieki WPS)
>jest LATWIEJSZY w uzyciu niz w95, a pozostaje o lata swietlne lepszy
>konstrukcyjnie i technologicznie. Nie mowiac o tym, ze nawet po kupieniu
>takiego rozszerzenia - pozostaje tanszy od windoze.

Biorac pod uwage fakt ze wiekszosc ludzi uzywala win 3.x i upgrade
kosctowal na cd (tyle samo na floppies) ok $100, dalej os/2 z
rozszerzenim jest tanszy ??

> [...]
>32bitowych aplikacji pod OS/2 sa dziesiatki tysiecy i jeszcze bardzo dlugo
>w95 mu pod tym wzgledem nie dorowna.
> To ze nie ma pod nim M$ Office 95 - to jeszcze nie znaczy ze nic nie ma.
>Co prawda niektorzy tutaj wypowiadaja twierdzenia jakoby M$ Office stanowilo
>"industrial standard".... ale to moze byc prawda co najwyzej w odniesieniu
>do wersji dla 3.1, poniewaz wszystkie analizy rynku potwierdzaja ze przemysl
>(ogolnie: przedsiebiorstwa) powstrzymuja sie przed zakupem w95, i nawet ci
>ktorzy sa zdecydowani przejsc na niego - nie zrobia tego wczesniej jak za rok.
Aler lubisz zonglerke faktami panie kolego, heheheh twierdzisz ze nie
prawad ze ms office jest standardem i ze tylko pod win 3.xx ? Mam
zagadke jesli pod win 3.xx standardem jest ms office to co nim bedzie
po upgrade os czy to do win95 win 96 czy NT 4.0 ?? Perfect Office ?

> Oczywiscie, jest jeszcze jeden czynnik - glupio mi cytowac samego siebie
>ale jest tyle nowych osob na liscie, wiec pozwole sobie im polecic moj
>posting sprzed kilku miesiecy pod tytulem "Moralny wybor systemu operacyjnego".
>Nowicjuszom - polecam szczegolnie, przy okazji naucza sie korzystac z archiwum
>listy. Pomogloby to troche zmniejszyc ilosc maili z wiecznie tymi samymi
>pytaniami. A moze ktos by sie poswiecil i zrobil PECET FAQ????
>
>Grego>
Mysle ze swietny pomysl.
> [...]
>okazji. Dlaczego o tym pisze? Otoz, ze zdumieniem stwierdzilem obecnosc
>w tym zbiorku (wsrod wieeeeelu innych) - mysli Stanislawa Jerzego Leca.
>Takie poloniki sprawiaja mase przyjemnosci, zwlaszcza jesli sie zyje
>w kraju w ktorym zdanie o polakach jest... no mniejsza, sami sie domyslacie.
>
>Wsrod tych mysli i aforyzmow S.J.Leca wpadla mi w oko taka jedna:
>"Che si gonfia, per natura dev'essere piatto."
>Nie mam oryginalu pod reka, a w moim tlumaczeniu byloby to mniej wiecej -
>"Jesli cos sie nadyma - z natury musi byc plaskie."

Jak kazdego emigranta i mnie ciesza Polonica.

__Slawek Duchnowski