Re: Edytor HTML

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 29 Mar 1996 - 18:22:50 MET

Michal Pierewicz (yspierew_at_kinga.cyf-kr.edu.pl) wrote:
: zasada_at_delta.sggw.waw.pl wrote:
: > mam pytanie - czy ktos moglby mi polecic jakis sensowny edytor html - najlepiej
: > z mozliwoscia podgladu pisanego dokumentu.
:
: Jesli bardzo zalezy Ci na WYSIWYG to polecam Netscape Gold.
: Niestety nie obsluguje tabelek, tzn. kazda tabele sprowadza
: do jednej kolumny.
: ftp://ftp.cyf-kr.edu.pl/pub/mirror/netscape/Gold/

NS Gold NIE polecam. WYSIWYG to on jest, i na tym koniec. Wlasnie bardzo
skutecznie rozwalilem sobie strony, na szczescie robocze kopie.
Generalne zastrzezenia - zadnej kontroli nad zasiegiem istniejacych
kodow sterujacych, bardzo chetnie zmienia sciezki w linkach, etc.
Trzeba miec drugi edytor do grzebania w zrodlach.
Duzo mu jeszcze brakuje.

: Jesli chcesz miec pelna kontrole nad dokumentem
: (tzn. rzeczywiscie panowac nad jego trescia)
: polecam HotDoga
: http://www.sausage.com/dogindex.htm

Hotdog niezly byl dla poczatkujacych. Bo to zwykly tekstowy edytor,
z wodotryskami na wstawianie kodow. Dobry do nauki, do tworzenia
nowych stron, ale nie do edycji.

Jesli chcesz dostac zawrotu glowy, to odsylam do www.yahoo.com. Jest
tam gdzies spis chyba z 10 edytorow HTML.

A swoja droga, to sugeruje raczej nauczenie sie emacsa i napisanie makr
wspomagajacych HTML. A moze juz ktos to zrobil?

Jarek.