Re: Monitory 15''

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 10:51:05 MET

Cezary Lagod (ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl) wrote:

> Ma niezle kolory to mu musze przyznac. Ale inaczej wyglada obraz przy
> wlaczeniu monitora, a inaczej jak sie nagrzeje ! Troche sie przesuwa, wiec
> nie mozna ustawiac jak najwiekszy obraz, bo bedzie wyjezdzal lub sie
> zmniejszal po rozgrzaniu :(

To nie tylko w twoim monitorze. Mam Hyundai cyfromy 15", ogolnie sprawuje
sie dobrze... ale po wlaczeniu obraz jest ciemny i mniejszy, a pelna wydajnosc
osiaga po ok. 10 minutach - wtedy sie rozjasnia i przyjmuje ostateczne stabilne
rzomiary. Niestety moj egzemplarz chyba zaniose do serwisu - (pisalem juz o tym
na tej liscie) - zdarza mu sie nagle jakas utrata jednej ze skladowych
kolorow i ekran staje sie z wyrazna dominanta niebieskiego. Jest to bardzo
denerwujace...

Witek