Re: Monitory 15''

Autor: Cezary Lagod (ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 00:07:07 MET

Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Czesc!
: Macie moze jakies zle/dobre doswiadczenia z monitorami 15''
: ARX, Daewoo, MAG lub inne? Nie wiem ktory wybrac, zeby
: troche pochodzil i sie nie psul. Acha, no i zeby byl *tani* ;)
Moze mam wypaczone zdanie, ale DAEWOO to musialem kilka razy wymieniac, zeby
dostac jakis sensowny :( A i tak w wyzszych rozdzielczosciach jest taki
sobie. Ma niezle kolory to mu musze przyznac. Ale inaczej wyglada obraz przy
wlaczeniu monitora, a inaczej jak sie nagrzeje ! Troche sie przesuwa, wiec
nie mozna ustawiac jak najwiekszy obraz, bo bedzie wyjezdzal lub sie
zmniejszal po rozgrzaniu :(
Ja teraz slyszalem, ze MAG jest niezly, moze ktos mial dostep ? I to nie
chodzi mi o te z kineskopem 14'' firmy SONY ( tamtym sypal sie potencjometr
jasnosci lub caly uklad sterujacy jasnoscia ). Chodzi mi o te nowe MAG'i z
kineskopami Samsunga czy cos takiego! Chodzi o 15'' MAGi !
A jeszcze dodam, ze moze moje zrodlo monitora nie bylo do konca pewne, wiec
moze Daewoo jest niezly, tylko takie mi sie trafily ! Kto wie ?

--
Cezary Lagod    C4, FTiMS, Warsaw University of Technology
                ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl or ciniek_at_voodoo.mikrus.pw.edu.pl