Re: Caviar 1.6 GB

Autor: Adam Mossakowski (zstdan_at_solozzo.tele.pw.edu.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 10:32:40 MET

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:

> g..no potwierdzaja a nie zawodnosc. potwierdzaja jedynie, ze jakas wieksza
> firma sprowadzila (po zapewne atrakcyjnych cenach) wadliwe dyski, wycofane
> na zachodzie. i wyszlo z tego, ze np. 20% caviarow na polskim rynku jest
> do chrzanu. wniosek? caviary nie padaja czesciej niz inne dyski, tylko
> mamy genialnych dystrybutorow. nalezy kupowac dyski wylacznie z pewnych
> zrodel, z gwarancja - wtedy nie ma problemow... w xyz zawsze mozna dysk
> wymienic na inny jesli cos jest nie tak.
prawda sa one naprawiane w polsce a potem trafiaja na gielde

> tch tez postepuje podobnie. ale
> mozna zaoszczedzic 300tys i kupic taniej dysk na gieldzie... ciekawe, bo
> bilet pkp kosztuje wiecej niz zysk, poza tym jak cos padnie, to w ogole
> mogila... ale bylo troche taniej. panowie - bez jaj prosze...

pokaz mi firme ktora sprzedaje dyski 300 tys zloty drozej niz mozna je kupi na grzybowskiej ,,..
to ty kupujesz dyski an GRZYB.. bez gwarancji jesli tak to wylacznie twoja wina wiekszosc sprzedajacych an gieldzie to sa firmy do ktorych jak cos padnei to nawet w tygodniu mozna w pasc i wymienic taki dysk .

i drobna rada na
jak kupujecie dysk an giledzie to zapytajcie sie spprzedajcego jakie sa warunki wymiany
czy w okresie tygodnia wymieniaja od reki , ile dysk musi miec BED SEKTOROW zeby go nam wymienili na nowy , ( mozna sie naciac , niektore firmy wymieniaj dyski dopiero po ubytku przestrzeni dyskowej np 1% )

> karpio
DA_none

  DA_none