Re: Caviar 1.6 GB

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 18:46:45 MET

>pokaz mi firme ktora sprzedaje dyski 300 tys zloty drozej niz mozna je kupi n
>a grzybowskiej ,,..
>to ty kupujesz dyski an GRZYB.. bez gwarancji jesli tak to wylacznie twoja wi
>na wiekszosc sprzedajacych an gieldzie to sa firmy do ktorych jak cos padnei
>to nawet w tygodniu mozna w pasc i wymienic taki dysk .
>i drobna rada na jak kupujecie dysk an giledzie to zapytajcie sie
spprzedajcego jakie sa warun >ki wymiany
>czy w okresie tygodnia wymieniaja od reki , ile dysk musi miec BED SEKTOROW z
>eby go nam wymienili na nowy , ( mozna sie naciac , niektore firmy wymieniaj
>dyski dopiero po ubytku przestrzeni dyskowej np 1% )

zeby bylo jasno - nie kupuje niczego na grzybowskiej, bo mi sie to nie
oplaca - co z tego ze cena troche nizsza, jesli zeby cokolwiek reklamowac
musze marnowac caly dzien i pieniadze na bilet i zasuwac do w-wy? to mi
sie nie kalkuluje - dany element musialby byc powiedzmy 2mln tanszy na
gieldzie - wtedy moze bym sie zastanowil. a takie roznice sa jedynie przy
drozszych elementach ktorych i tak prywatnie nie kupuje ;)
karpio