Re: warto przeczytac ! Oj warto !

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 18:30:03 MET

Jacek Masina wrote:

:> Nie wiem juz co powiedziec, Do jasnej cholery !! mam juz dosyc
:> wycinania tych smieci. Nie odbieralem poczty przez 2 dni i co
:> dostalem?, polowa to takie brednie.
:> Moglibyscie skonczyc?, to juz naprawde niewielu obchodzi.
:>
:> Mnie osobiscie dorodnym kalafiorem zwisa, co kto sobie robil jedna
:> reka.
:>
:> Prosze reszte uczestnikow tej listy o wypowiedz, albo poprzecie mnie
:> i ukrucimy tego typu listy, albo zlinczujecie mnie, bo moze myle sie
:> i te maile ciesza sie powodzeniem.
:>
:> Masny 8^).

Zgadzam sie. Nie bylo mnie 4 (slownie cztery) dni i na Pececie mialem do przeczytania 450
postingow. Polowa z tego to faktycznie obrzucanie sie windowsowym g`ownem i temu podobne.
Nie czytalem juz subjectow tylko nazwiska i czytalem te najrazsadniejsze.
Faktycznie lista Za i Przeciw Gatesowi bylaby konieczna.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz