warto przeczytac !

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 18:40:58 MET

> Date sent: Fri, 15 Mar 1996 18:14:33 +0100
> Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
> From: Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Reklama na chama [W95]

> tak mi sie przypomnialo. na zajeciach wykladowca kazal cos zrobic
> takiemu jednemu, a on zaczal klepac jedna (na szczescie nie lewa) reka.
> wykladowca powiedzial "jedna to se pan moze w nosie podlubac" :))

Co to jest ?!!!

Nie wiem juz co powiedziec, Do jasnej cholery !! mam juz dosyc
wycinania tych smieci. Nie odbieralem poczty przez 2 dni i co
dostalem?, polowa to takie brednie.
Moglibyscie skonczyc?, to juz naprawde niewielu obchodzi.

Mnie osobiscie dorodnym kalafiorem zwisa, co kto sobie robil jedna
reka.

Prosze reszte uczestnikow tej listy o wypowiedz, albo poprzecie mnie
i ukrucimy tego typu listy, albo zlinczujecie mnie, bo moze myle sie
i te maile ciesza sie powodzeniem.

                        Masny 8^).