Re: warto przeczytac ! Oj warto !

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 10:04:11 MET

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rswnx.rsw.pl> wrote:
>Jacek Masina wrote:
>
>:> Nie wiem juz co powiedziec, Do jasnej cholery !! mam juz dosyc
>:> wycinania tych smieci. Nie odbieralem poczty przez 2 dni i co
>:> dostalem?, polowa to takie brednie.
>:> Moglibyscie skonczyc?, to juz naprawde niewielu obchodzi.
>:>
>:> Mnie osobiscie dorodnym kalafiorem zwisa, co kto sobie robil jedna
>:> reka.
>:>
>:> Prosze reszte uczestnikow tej listy o wypowiedz, albo poprzecie mnie
> [...]

nie widze najmniejszego powodu, aby zalozyc grupe pl.comp.pecet.windows
i tak odsylac wszelkie problemy dotyczace windowze a takze dyskusje
naj jego wyzszascia nad czymkolwiek (wiem ze odpowiadam na komentarz
do swojego listu :)

pewnie przydalaby sie tez grupa mail'owa. trzeba kogos znalezc.
moze takze analogicznie windows_at_man.lodz.pl ? (o ile sie zgodza).