Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 21:57:22 MET

S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
: Lesio co ty masz za sprzet na ktorym win padaly co chiwla to ja nie
: wiem.......... Tysiace ludzi tego uzywa, robilo beat testing u chodzi
: u nich do dzis, co jest stoba nie potrfisz zainstalowc systemu ??

Zapytaj sie lepiej, jak dlugo trwaly beta testy i ile bylo wersji beta.
Spytaj takze, czy przez ten czas sprawdzano jedynie czy program nie ma
bledow, czy tez generowano kolejne odpluskwione wersje.

Kolega mial kiedys powiedzenie 'kazdy program zawiera nieskonczona ilosc
bledow, tylko nie wszystkie jeszcze wykryto' (nie znal tex'a?).
Bill G. dodal ' pomimo tego sprzedaje sie jak zloto'

P.S. pisalem kiedys ze przechodzenie na w95 za jelo mi 3 noce. No coz,
    w czasie instalacji wieszal sie co chwila. Nie przejmowalem sie, tylko
    powtarzalem dalej (a ten uparciuch za kazdym razem przez 5 minut
    sprawdzal dyski. Jakos sie zainstalowal, ale wieszal nadal.
    Zrobilem niestety wtedy dwie rzeczy na raz - dalem domyslne wartosci
    chipsetowi i zainstalowalem ponownie. Od tej pory zwisu nie odnotowalem,
    ale nie mam pojecia co bylo winne. Plyta? Na tych ustawieniach 3.11
    chodzila bez przypadkowosci. Moze stary EMM386 (z DOS 6.0, a przeciez
    powinienem uzywaz 6.22) ?

: NT kasuje pokolei wszystkich przeciwnikow jako OS dla server/client,
: porownaj ile jest networks na NT a ile na OS/2 (nie wspominam UNIX'a)
: NT to przyszlosc.

Co bynajmniej nie znaczy ze jest lepszy, tylko ze Bill jest lepszym
sprzedawca. Choc akurat NT jest nie najgorszym produktem.

Jarek.