Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 23:02:13 MET

sduchnow_at_mars.superlink.net (S. Duchnowski) wrote:

>Lesio co ty masz za sprzet na ktorym win padaly co chiwla to ja nie
>wiem.......... Tysiace ludzi tego uzywa, robilo beat testing u chodzi
>u nich do dzis, co jest stoba nie potrfisz zainstalowc systemu ??

A wlasnie. Ostatnio wielu ludzi nam mowi, ze mamy/sprzedajemy fatalny
sprzet, jesli nam sie win95 wysypuje. Czy aby na pewno?
W koncu stwierdziliscie (przynajmnie niektorzy z Was), ze win'95 nie
ma jednak multitaskingu w pelnym tego slowa znaczeniu, a tylko jakas
tam tego namiastke. Dla tych co nie wiedza, przypomne jeszcze, ze
Linux jest w pelni wielozadaniowym systemem.
I jak to ma byc? Uzywamy tak fatalnego sprzetu, ze win'95 ze swoja
namiastka wielozadaniowosci nie moze zniesc tego naszego zlomu, a
naprawde wielozadaniowy sytem jakim jest Linux chodzi na tym fatalnym
sprzecie doskonale!
To moze jednak z win'95 jest cos nie tak?

Pozdrawiam (zwolennikow win tez :)