Re: WINDOWS 95

Autor: Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 10:22:19 MET

On Mon, 18 Mar 1996, Tomasz Sparek wrote:

> Karpinski:Jestes zalosny czlowieku.Z nikad nie wylecialem,bo dalej jestem
[CIACH - niestety, znowu nic na temat PC]

Po pierwsze, o ile mnie pamiec nie myli, obiecywal Pan zalozyc sobie
filtr na korespondencje od pewnych osob. Jezeli ma Pan problemy, to
informuje, ze na liscie polip byla w zeszlym tygodniu dyskusja na ten
temat (lacznie z przykladami).

Po drugie, o czym zreszta tez juz byla tu mowa, ta lista sluzy do
dzielenia sie wiedza, a nie zolcia. Jezeli dolega Panu watroba, radze
zwrocic sie do specjalisty. Mozna ich znalezc na listach
lek-med_at_achilles.wam.lodz.pl, MedTrial_at_galen.imw.lublin.pl i kilku innych.

OSciski!
Mirek Nowakowski