Re: WINDOWS 95

Autor: Tomasz Sparek (sparc_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 09:40:16 MET

: Niestety Szanowny Pan nie sprawdzil sie i wylecial :) Szkoda tylko, ze
: teraz wylewa na nas swoje zale na liscie. Pokoj jego duszy. Amen.

Karpinski:Jestes zalosny czlowieku.Z nikad nie wylecialem,bo dalej jestem
tam konsultantem i w dodatku w kilku innych miejscach.
Wole po prostu mieszkac w Polsce niz
na zachodzie,bo lubie ten kraj i mam tutaj wielu przyjaciol.
Natomiast ty jestes naprawde na zenujaco niskim poziomie intelektulanym.
Nie zamiarzam wdawac sie wiecej w odpowiedzi na twoje bzdury,
bo wypada mi to robic w takim samym stopniu jak spierac z zalanym
czlowiekiem na ulicy.
Twoje teksty sa na podobnym poziomie.Jesli chcesz prowadziac kolejna
 dyspute,to popros mame wczesniej,zeby Ci wyjasnila,ze inni czytelnicy
nie zycza sobie wiecej takich postingow.Polski proverb mowi,ze
"Ryby nie maja glosu".Najwyrazniej jak maja to odbija sie to na ich poziomie
intelektualnym.

                                        Pa.