Re: WINDOWS 95

Autor: Miroslaw Baran (Jubal_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 26 Mar 1996 - 17:53:27 MET

PT Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl):

: On Mon, 18 Mar 1996, Tomasz Sparek wrote:

: > Karpinski:Jestes zalosny czlowieku.Z nikad nie wylecialem,bo dalej jestem
: [CIACH - niestety, znowu nic na temat PC]

: Po pierwsze, o ile mnie pamiec nie myli, obiecywal Pan zalozyc sobie
: filtr na korespondencje od pewnych osob. Jezeli ma Pan problemy, to
: informuje, ze na liscie polip byla w zeszlym tygodniu dyskusja na ten
: temat (lacznie z przykladami).

: Po drugie, o czym zreszta tez juz byla tu mowa, ta lista sluzy do
: dzielenia sie wiedza, a nie zolcia. Jezeli dolega Panu watroba, radze
: zwrocic sie do specjalisty. Mozna ich znalezc na listach
: lek-med_at_achilles.wam.lodz.pl, MedTrial_at_galen.imw.lublin.pl i kilku innych.

 Blagam, tylko nie na lek-med... niech sobie przekieruje mail do
 /dev/null, tylko nie na lek-med... Po cholere tam taki, nawet
 polskiego zapomnial ('polski proverb'), ludzi bluzga, tekstu formatowac
 nie umie... I jeszcze fanatyk...

: OSciski!
: Mirek Nowakowski

 pozdrowka, Mirek B. (Jubal)

--
     / / Miroslaw Baran,    / "And no one knows where the night is going /
\\  / / Jubal of #amigapl, /  And no one knows why the wine is flowing" /