Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 20:17:37 MET

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: o wlasnie. ja mam pytanko. czy jest pod x-win na linux jakis edytor
: omozliwosciach porownywalnych z word 2 ? i ewentualnie z jakims starszym
: excel'em ? gdybym to mial, juz zaczalbym zapominac ze wogole jest cos takiego
: jak windowze, tak jak prawie zapomnialem (ale ciagle mi przypominaja)
: ze jest amiga :)

No, porownywalny w Wordem 2 to jest Tex, a +Emacs to chyba nawet podobnie
wygodny.

Ale nie wiem czy to jest wystarczajace. Ostatnio chcialem komus
definitywnie wyjasnic roznice PIO3/4, nawet znalazlem odpowiednie dokumenty,
tyle ze to Word 6.0.

Tak Panowie - swiat sie juz przestawil na Worda, wkrotce NT opanuje 95
procent komputerow, i sie skoncza inne systemy.

No, moze MS dorobi do Worda odczyt/zapis w formacie Tex'a i znow bedziemy
kompatybilni.

Jarek.