Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 18:05:53 MET

lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote:

>...ale tego juz nie bede robil. Czytaj: zapytany o zdanie na temat Win
>odpowiem "No, jak chce sie wklyepywac pisemka i robic zestawionka/wykresiki
>(najlepiej niezbyt wazne i niezbyt skomplikowane pamieciowo/obliczeniowo),
>a do tego lubi sie przewage formy nad trescia, to prosze bardzo" - ale nie
>bede twierdzil, ze sekretarka prezesa powinna sobie zainstalowac Slack'a
>czy RedHat'a.

o wlasnie. ja mam pytanko. czy jest pod x-win na linux jakis edytor
omozliwosciach porownywalnych z word 2 ? i ewentualnie z jakims starszym
excel'em ? gdybym to mial, juz zaczalbym zapominac ze wogole jest cos takiego
jak windowze, tak jak prawie zapomnialem (ale ciagle mi przypominaja)
ze jest amiga :)