Re: stacker help

Autor: Miroslaw Kwasniak (kwasniak_at_pwr.wroc.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 17:52:09 MET

In article <1CA5FC2FE0_at_chicken.iie.wsi.zgora.pl> you wrote:
: Czesc,

: mam pytanie zwiazane ze Stackerem. Skasowalem autoexec'a i configa
: oraz stacker.ini, ale nie skasowalem pliku, ktory byl dyskiem.
: Czy bede mial problemy z ponownym podmontowaniem tego pliku, aby byl
: widoczny jako dysk.

: Czy ktos cos takiego robil. Ja ze stackerem nigdy nic nie robilem
: (oprocz tego skasowania).

Zaden klopot. Wystarczy stworzyc od nowa staccker.ini i po bolu.

Mirek