Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 12:45:31 MET

Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:

: Jezeli w typowej niesoftware'owej firmie zaczniesz lansowac swoje
: teorie ze W to kupa g...

Owszem, to bede twierdzil...

: i bedziesz chcial uszczesliwiac wszystkich na sile wspanialym
: oprogramowaniem pod linuxem

...ale tego juz nie bede robil. Czytaj: zapytany o zdanie na temat Win
odpowiem "No, jak chce sie wklyepywac pisemka i robic zestawionka/wykresiki
(najlepiej niezbyt wazne i niezbyt skomplikowane pamieciowo/obliczeniowo),
a do tego lubi sie przewage formy nad trescia, to prosze bardzo" - ale nie
bede twierdzil, ze sekretarka prezesa powinna sobie zainstalowac Slack'a
czy RedHat'a.

: to przestaniesz jeszcze szybciej.

I nie wiem, czy sie zmartwie. Jesli firma chce, zebym uwazal, ze Win to
panaceum i ostatni jek techniki, to ja chyba nie chce tam pracowac.

: Tobie i Twoim kolegom zapomnij. Nikt nie bedzie inwestowal kupy szmalu
: w przeszkolenie wszystkich pracownikow w nowym oprogramowaniu, nawet
: jezeli _jest_ lepsze - a to sprawa dyskusyjna.

A niech nie inwestuje. Jak napisalem - nie musze tam pracowac. Nie w kazdej
firmie bede musial stykac sie z Win. Sa jeszcze stanowiska pracy, na ktorych
mozna sie oderwac od tej paranoi; sa i zawsze beda...

--
	Leszek.