Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 15 Mar 1996 - 12:51:07 MET

Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:

: Nie, pustynia to to nie jest, ale malo kto w Polsce _musi_ miec
: dostep do Internetu po to by normalnie pracowac nieprawdaz?

Co sprawia, ze tak uwazasz? A dokladniej: dlaczego twierdzisz (tak
odczytalem Twoje slowa), ze "w swiecie" wiecej osob _musi_ miec dostep
do Internetu?

: Podobnie jest jeszcze z komputerami - jaki procent pracownikow w Polsce
; _musi_ korzystac z komputera na codzien?

Znow zapytam: dlaczego sadzisz, ze o wiele mniejszy niz w innych krajach?

: (zreszta i to porownanie jest zle - w Polsce malo osob potrafi pisac
: na maszynie do pisania...).

Czy to ma o swiadczyc o naszej nizszosci? Jesli tak, to ja zarzuce
mieszkancom USA, ze malo ktory wie, co sie dzialo na swiecie w XI wieku.. ;)

--
	Leszek.