Re: Reklama na chama [W95]

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sat 16 Mar 1996 - 18:57:43 MET

Leszk nie masz pojecia o czym mowisz co udowadniasz swoimii uwagami do
postingu Jurka:
On 15 Mar 1996 11:51:07 GMT, lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote:

>Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:
>
>: Nie, pustynia to to nie jest, ale malo kto w Polsce _musi_ miec
>: dostep do Internetu po to by normalnie pracowac nieprawdaz?
>
>Co sprawia, ze tak uwazasz? A dokladniej: dlaczego twierdzisz (tak
>odczytalem Twoje slowa), ze "w swiecie" wiecej osob _musi_ miec dostep
>do Internetu?
A ile firm w Poslce korzysta z virtula networks poprzez Internet?? Ile
firm wogole w Polsce korzysta z internetu jako media ktorym komunikuja
sie pracownicy ze soba ?? Video conferencing ??
>: Podobnie jest jeszcze z komputerami - jaki procent pracownikow w Polsce
>; _musi_ korzystac z komputera na codzien?
>
>Znow zapytam: dlaczego sadzisz, ze o wiele mniejszy niz w innych krajach?
BO laptop w Polsce to wciaz ogromny wydatek a nikt ze soba nie nosi
minitower, korporacje nie kupuja juz swoim pracownikom minitower tylko
laptopy (nawet przed ta rewolucja ile osobo korzystlo w Polsce z
komputera w siecei w zakaldzie pracy albo do e-mail zwiazaniego z
zawodoem w domu ?
>: (zreszta i to porownanie jest zle - w Polsce malo osob potrafi pisac
>: na maszynie do pisania...).

>Czy to ma o swiadczyc o naszej nizszosci? Jesli tak, to ja zarzuce
>mieszkancom USA, ze malo ktory wie, co sie dzialo na swiecie w XI wieku.. ;)
Nie tyle nizszosci co chodzi o fakt ktorego nie docenia polskie
szkolnictwo ze w XXI wieku kalwiatura jest tak samo wazna jak
dlugopis. Jesli tego nie zauwaza w Poslce to rzeczywiscie zatrzymamy
sie na XI

Leszek na prawde komputerpw uzywa sie do czego innego w USA niz w
Polsce. Popatrz chociazby na ilsoc ludzi ktorzy korzystaja z komputera
i z Sieci (czy On-line Service jak AOL. Prodigy, Compuserv, MSN itp) i
popatrz ile jest polskiego multimedia (CD_ROM) Nic nie dalo do
myslenia ??
Komputer stal sie w USA narzedziem kiedy w Poslce dalje jest to zabawa
dla zabawy, podbnie zreszta jak np samochod.
PS Wez do reki ksiazke Gates'a i poczytaj co ominie Polske w XXI
wieku.

__Slawek Duchnowski