Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 19:40:33 MET

jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tomasz Jarnot) wrote:

>Ludzie, czy wyu nie macie wiekszych problemow niz kopiowanie i
>formatowanie i kupa innych rzeczy naraz ? Nie mow mi, ze co siadziesz do
>komputera to musisz od razu wlaczyc kopiowanie i formatowanie w tle i
>masz radoche, ze ci sie nie zatyka system ? To juz nie mozna normalnie
>sobie pracowac w kilku programach, tylko od razu mielic twardym i
>stacjami dyskietek ?
> Jurand

dobra. inny przyklad. puszczam w tle drukowanie jakiegos poteznego
dokumentu, i musi to przejsc przez interpreter postscriptu.
przy okazji poprawilem jakis fragment w duuuzym programie,
i sobie kompiluje. o co ? mam czekac az skonczy ?
wole w tym czasie sobie w cos zagrac :)) albo kontynuowac edycje
innego dokumentu ? a moze w tym samym czasie chce zadzwonic ja jakies PPP
i sciagnac kolejna dawke news'ow ? wybacz, ale nie widze zebym mogl to
osiagnac w windowze 95.

ps: w linux red chat jest fajna gierka: xbill :)
    wyglada to tak: na srodku oka so porozrzucane rozne komputery z roznymi
    prawdziwymi systemami. i z zewszad przylatuja lazegi o imieniu Bill G.
    z pakietami win :) gra polega na tym, zeby te bille nie zainstalowaly
    windowza na wszystkich komputerach :) trzeba ich po prostu tluc :)))))
    im wyzszy poziom, tym wiecej billow. dzis przelalem duzo krwi hehe :)